Началото

Добро Утро палачинки! Знам, че ви мързи но станете отворете прозорците и чуйте новината! Днес 2.4.2012 сложихме началото на Радиостанция  ГМБУ (Голям майтап бе Уили). От днес всеки вторник и четвъртък – сутрин, обед и вечер ще бъде излъчвана по една емисия новини, след всяка новина ще има наш забавен коментар. В момента водим преговори с  Не!Новините за малко помощ но това е тайна! В събота и неделя радиостанцията ще работи на пълни обороти специално, повтаряме специално за вас! Очакваме в най-скоро време още един водещ с който да си делим отговорностите, той ще е забавен, умен, успял (или не толкова) и много много позитивен. Малък жокер от мен – ще ни различавате по цветовете на текста които публикуваме аз в синьо той в цвят които сам си хареса. Разбира се приемаме и други хора изискванията са:
  1. Да не ви слуша главата
  2. Да ви слуша главата но не прекалено!
  3. Да имате достатъчно свободно врeмe
  4. Да сте поне маааалко забавни
  5. Да обичате да ядете магданоз!
  6. Или поне да не го плюете по мен!

Засега скъпи ми приятели ще съм сама, коментарите за които споменах ще са в розово запазения цвят на радиостанцията! Имаме и малка изненада.. Ако преговорите се окажат успешни събота и неделя + основните 3 емисии ще има и 3 текущи (следобедни). Те ще бъдат изцяло дебилни и НЕистински и ще бъдат създадени специално за ваше забавление.
Закривам заседанието, ще ви чакам утре точно в 10:00 на http://kiara-blogger.blogspot.com/ . Забавен и Луд ден!

Радиостанция ГМБУ: В момента едно видно българско светило е заето  и не може да дойде да пререже лентата с която откриваме това паметно радио но мисля, че ние успешно ще го заместим със следната картина „ Бойко успешно подля вода на ГМБУ!“ Да ви е честито колеги!



Коментари

  1. Ако си търсите екип, аз съм свободен :). Понеже не мога да се свърша чрез посочения имейл адрес, давам своя -> nikolapeikov@yahoo.com :)!

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар

Популярни публикации от този блог

Да си разкажем малко страшни приказки!

Царско БЕЗ-главие! Неделя 11-та

Царско БЕЗ-главие! Събота 11-та